Aangekomen in de Verenigde staten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu Aangekomen in de Verenigde staten - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu

Aangekomen in de Verenigde staten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maria

13 Juli 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hallo allemaal,

We hebben een prima reis gehad naar de VS, KLM was zo vriendelijk om ons grote stoelen (business class)te geven, en dat reist een stuk aangenamer.
We zitten nu in Ventura-California, het is hier 9 uur vroeger als in Nederland, en rollen we dus bijna om van de slaap omdat het voor ons nu 4 uur 's nachts is.

Nog even een leuk detail: kijk eens op onze website van de camperreis door Amerika (www.xs4all.nl/~bku), dan zie je dat we vandaag exact 2 jaar geleden op precies dezelfde plek waren.

• 16 Juli 2005 - 19:54

Jac:

een echte madam,
    Nog steeds geen post ontvangen

• 17 Juli 2005 - 18:21

John En Els Uganda.:

Uitslovers, nou wij zitten momenteel aan een koude witte wijn bij het zwembad ook niet verkeerd. Msaar geniet maar lekker straks in Uganda zullen wij jullie nog wel even laten zweten. Zo dat als het Tanzania avontuur gaat beginnen jullie er klaar voor zijn, dikke kus en pas goed op je zelf John en Els.

• 19 Juli 2005 - 00:28

Bert:

Als het goed is krijg je ook nog niet veel post, want het grootste deel van de adressen is nog niet overgeschreven. Je zult binnenkort wel een paar tijdschriften krijgen.

Bert

• 31 Juli 2005 - 13:30

Ineke Slegh:

Hoi bert en Maria.
    leuk even te genieten van jullie reislust nog veel plezier werk ze en wie weet tot ziens.