laatste dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu laatste dag - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu

laatste dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maria

22 Juli 2005 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De laatste dag is weer aangebroken van ons werkbezoek al hier.
Wij hebben na werktijd in vogelvlucht nogal wat gezien hier.
Vooral hebben wij weer genoten van de mooie omgeving met al zijn diversiteiten aan natuur, bergen, farmes,(o.a. aardbeien-,gras-(voor golfbanen),citrus-,sinaasappelen-, olijf-, planten-, bomen- etc.)de grote gofbanen, de droge rivierbeddingen, de vriendelijkheid van de mensen, het heerlijke klimaat (soms te warm)
de surfers op de stranden.
Ook de grote winkelcentra's (wat nog steeds een lust voor de ogen blijft), de vrijheden betreffende het verkeer op de 2-3-4-5-baans wegen en de restaurants die soms met een kaarsje te vinden zijn. Men is hier meer de MacDonalds, Taco Bell, Wendy's, Subway etc, gewend.
Dit blijft onvoorstelbaar en zeker de porties die je hier te eten krijgt.
Als je slim bent neem je een portie en kan je er ruim met 2 personen van eten.
Anders is een doggy bag de beste oplossing.
Dit is hier normaal. Een culinaire reis is het zeker ook deze keer weer geweest.
Wij gaan afsluiten in Californie en 28 juli vertrekken wij naar onze volgende (avontuur) bestemming - China - via Shanghai naar Kunming.
P.S.
De KLM was weer zo vriendelijk om ons business class te laten vliegen, dus dat was een heerlijke afsluiting.

gr Bert en Maria

• 23 Juli 2005 - 13:52

Ineke En Jan:

Wat leuk die foto's en wij zijn nu al jaloers op jullie gezien die zon. de foto's blijf ik bestellen en leg een boek aan voor de jongens en onszelf natuurlijk,leuk voor nu liefs en groetjes doei.

• 24 Juli 2005 - 15:12

Maria Theeuwes:

Hoi Maria en Bert. Wij hebben een gezellig dagje gehad met Ad zij verjaardag. Veel succes weer met jullie volgend avontuur in China.

• 25 Juli 2005 - 17:54

Mignon , Bas , Elma:

Wat een avontuur , lijkt wel een sprookje maar wel heel spannend voor jullie en voor ons natuurlijk ook. Wij wensen jullie een goede vlucht naar Kunming en blijven jullie volgen , Liefs uit Hoorn