Laatste weekend in Nederland - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu Laatste weekend in Nederland - Reisverslag uit Arusha, Tanzania van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu

Laatste weekend in Nederland

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maria

04 December 2005 | Tanzania, Arusha

De Meern

Even nog onze belevenissen drie dagen in Nederland, met veel bezoekjes en leuke verrassingen.
Vanaf Kuala Lumpur waar wij een wachttijd hadden van 6 uur vernamen wij al via internet dat het weer zeer slecht was in Nederland, gelukkig hebben wij geen problemen gehad met de landing in Nederland zaterdagmorgen om 6 uur.
De zaterdag hebben wij nog het genoegen gehad om voor de laatste keer dit jaar de sneeuw mee te mogen maken. Ook de temperaturen vielen niet bepaald mee, vies donker weer, soms met wat sneeuw en regen.
Zaterdagavond zijn we naar Ahoy geweest voor een voorstelling van " The Night of the Proms", een evenement waar we al jaren met veel genoegen naar toe gaan.
Zondag nog een laatste bezoek aan familie.
Op maandag was er op het werk een afscheidsreceptie georganiseerd, samen met een herfstborrel. Menig (ex)collega 's en directie hebben ons een paar geweldig uurtjes bezorgd met zeer leuke anekdotes en attenties. Alles zal een speciaal plaatsje en -of plekje krijgen in ons nieuwe huis in Tanzania, enkele ervan zijn toch even het vernoemen waard.
De wijn die wij voor een heel jaar hebben gekregen zullen wij zeer zeker met veel liefde en plezier nuttigen, menig geen die op bezoek komt het eerste jaar zal daar van meegenieten.
De slipjes bewaren wij nog wel voor als onze leverancier daarvan hier werkelijk naar toe komt om dit af te handelen!!!!!! ( Ter info: tanga- en string slip van snoepjes om aan te doen en dan uiteindelijk opeten.)
De BMW gift was een zeer bijzonder geheel, vooral de W een beginners pakketje wiet, de wiet hebben wij maar niet meegenomen leek ons geen goed idee.
De leuke verjaardagkalender met voor elke maand een foto van het bedrijf en collega's was ook een leuke verrassing, daarbij kunnen wij nog elke keer als wij in Nederland zijn een gratis vers gerookte vis ophalen.
De avond werd afgesloten met een uitstekend etentje bij een Japans restaurant met een aantal genodigde. Via deze weg nogmaals allemaal hartelijk dank voor deze leuke verrassing.
Op dinsdag hebben wij Nederland verlaten, wat bij de KLM problemen gaf betreffende meer kilo's meenemen.
Onze collega uit Kenia Francisco, heeft ons netjes opgehaald op het vliegveld (Kilimanjaro) van Tanzania, vanwaar wij de naar het Arusha hotel zijn vertrokken waar wij de eerste dagen zullen verblijven.

De reizende reporter.

• 04 December 2005 - 11:22

Jan En Ineke.:

wel tof maar zonder emoties??lijkt mij even niet niks. lees je eigen mail adres even liefs.ineke en jan.

• 04 December 2005 - 12:14

Thijs:

Jullie zien maar weer, je hebt veel meer fans in NL dan misschien gedacht, geweldig dat jullie afscheid zo bijzonder was, maar ik zie het niet als ascheid, maar als een nieuw begin, hopelijk gaan jullie daar genieten en jullie doelen halen(jullie kennende lukt dat)
    Bedankt het mooie kado en tot horens.
    Groeten Thijs

• 04 December 2005 - 18:39

Ingrid En Erwin:

Hallo Bert en Maria,
    Helaas hebben we niet persoonlijk afscheid kunnen nemen, maar dat wil niet zeggen dat we niet aan jullie denken.
    Wij hopen jullie nog menig maal tijdens een bezoek aan Vledder te mogen treffen, maar voor eerst wens ik jullie een heel fijne tijd in Tanzania en alle goeds !
    Tot een volgende keer !!!

• 05 December 2005 - 12:42

Ad En Maria:

Fijn dat jullie nog een paar leuke dagen gehad hebben in Nederland. Wij willen jullie het allerbeste wensen in Tanzania, maar dat zal jullie vast wel lukken. Groetjes van ons allen uit het mooie Gilze.

• 14 November 2007 - 16:58

Liang From China: