Fuming-Beijing-Nederland - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu Fuming-Beijing-Nederland - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu

Fuming-Beijing-Nederland

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maria

17 Oktober 2005 | Nederland, De Meern

Even terug in Nederland

Onze terugreis startte donderdag 13 oktober met enige vertraging richting Beijing, waar wij een overnachting hadden geboekt in een hotel vlak bij het vliegveld.
Vrijdag zijn wij doorgevlogen naar Nederland ,waar wij om 18.15 uur weer voet op nederlandse bodem zetten.
Een huurauto was aanwezig zodat wij ons zonder al te veel problemen naar huis konden begeven.
Inmiddels hadden wij al wel gevoeld dat de temperatuur in Nederland minder warm was als wij gewend waren. En de afgelopen dagen was dit zeer zeker goed voelbaar, dus dat is aardig wennen.
Bij vertrek uit Fuming was het nog steeds overdag rond de 30 gr en de nachten werden wat koeler zo rond de 14 gr.
De komende weken zullen wij ons in NL bezig houden met alle voorbereidingen en inpakken van al onze spullen in de container voor Tanzania.
Vanaf 5 nov. gaan wij terug naar China t/m 25 nov., op 26 nov. zetten wij dan weer voet op NL bodem, waar wij na enkele dagen definitief naar Tanzania zullen vertrekken.

De reizende reporter

Uitgebreid verslag en foto's beschikbaar op www.xs4all.nl/~bku

• 18 Oktober 2005 - 09:12

Douwe Walta:

Blij dat jullie weer thuis zijn?
    Ik blijf jullie volgen!
    Groetjes, ome Douwe

• 21 Oktober 2005 - 14:38

Ineke En Jan .:

Al lekker aan het rommelen?? stuur jij mij nog het adres bert hartstikke bedankt en ik blijf op de hoogte.