Laatste week NL - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu Laatste week NL - Reisverslag uit De Meern, Nederland van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu

Laatste week NL

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Maria

31 Oktober 2005 | Nederland, De Meern

De 3 weken die wij in NL hebben doorgebracht zijn goed gebruikt door nogal wat visites af te leggen, om kort en krachtig te zijn hebben wij zowat alle windstreken nog gehad, van zowel het noorden naar het zuiden en van het oosten naar het westen, er zijn toch nog stiekem veel km afgelegd. De totale papierwinkel is allemaal afgewerkt en hopen wij dat er niets vergeten is om NL straks te verlaten.
Vanaf maandag zijn we nu bezig om al onze spullen in te laten pakken en woensdag gaat alles de container in voor verzending Tanzania. Als heel de papierwinkel in orde is zal de container per schip dan half dec. in Dar Es Salaam Tanzania arriveren, toch een leuk kerst cadeau als dit waar is.
Dit is dan ook op dit moment het laatste bericht van NL bodem, daar ook de PC de container in gaat, het volgende bericht verschijnt volgende week weer in China.
Zaterdag 5 nov. vliegen wij via Kuala Lumpur (Malaysia) een 12 uur zit, daarna 3 uur wachten, weer een 3 uur vlucht naar Kunming in China, een totaal 18 uren durende reis bij elkaar als niets verkeerd loopt.
Wij groeten jullie van deze zijde en verdwijnen weer een tijdje naar het verre oosten.

De reizende reporter.

Uitgebreid verslag en foto's beschikbaar op www.xs4all.nl/~bku

• 31 Oktober 2005 - 18:36

Ingrid En Erwin:

Hoi Bert en Maria,

Wij wensen jullie (weer) een heel goede reis naar China en jullie spullen een behouden vaart naar Tanzania ! Het was fijn jullie vorig weekend weer te zien en te bemerken dat jullie er nog kerngezond uit zien. Op een hertenbiefstukje zul je nu waarschijnlijk weer een poosje moeten wachten, maar ongetwijfeld heeft de Oosterse keuken nog leuke verassingen voor jullie in petto. Goede reis en tot gauw !?

• 31 Oktober 2005 - 18:38

Douwe Walta:

Het ga jullie goed in China, ik kijk nu al uit naar de berichten uit Tanzania!! Doeg! Ome Douwe

• 31 Oktober 2005 - 19:46

Gerrit, Ria En Jasper:

Wij wensen jullie een hele fijne tijd.
    We hadden nog koffie willen komen drinken, maar dat doen we wel in Tanzania.
    Tot over.....

Groetjes