Fides Flower Festival Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu Fides Flower Festival Nederland - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Maria Theeuwes - WaarBenJij.nu

Fides Flower Festival Nederland

Door: Tengeru

Blijf op de hoogte en volg Maria

01 Juli 2007 | Nederland, Nederland

Fides Flower Festival Nederland

Daar er in juni Fides Flower Festival werd gehouden, en Fides 40 jarig jubileum werd gevierd zijn wij voor een bezoek van een dag of 10 naar Nederland geweest.
Samen met deze festiviteiten, familie, vrienden en kennissen bezoek is dit toch weer een flitsend, feestend, culinaire, winkelend en koud bezoek geweest, want het weer zat niet echt mee voor ons.
Een van de leuke (hoogte)punten was wel het etentje in de Euromast, het heeft lang geduurd maar nu was het dan toch gelukt om op deze hoogte een etentje te boeken. Een goede aanrader voor iedereen die dit eens wil proberen.
Wij hebben een aantal foto’s gemaakt die wel even de moeite waard zijn om te bekijken.
Een andere leuke afspraak was de musical Tarzan in het circustheater in Scheveningen, ook voor diegenen die weer eens wat anders wil is dit een goede aanrader om er eens naar toe te gaan.
Er zijn weer veel kilometers gereden en veel restaurantjes bezocht, een ware culinaire vakantie reis op de koop toe.
Er zijn dan ook wel een paar kilo’s bij gekomen, die er hier weer makkelijk af gaan als wij weer lekker aan het werk zijn.
Het blijft ons elke keer weer verbazen als wij in Nederland komen hoeveel je er kan krijgen je kan het maar niet bedenken of het is te koop, zowel materieel als etenswaren.
In ieder geval iedereen weer hartelijk bedankt voor alle gastvrijheid van etentjes, feestjes en aandacht die wij weer hebben gekregen.Helaas zijn er ook weer een aantal bezoekjes niet gerealiseerd wegens tijdgebrek, misschien de volgende keer dan maar.
Onze twee huisgenoten die het thuisfront hebben bewaakt, zijn ook weer blij dat wij terug zijn, de jongste was weer een beetje gegroeid in de tussen tijd, maar wat hebben ze een honden leven hier!!!
Als laatste voegen wij een groet toe van onze (vaste) medecollega’s in een outfit die er mag wezen, ook zij hebben een kleine attentie gekregen voor het 40 jarige jubileum van Fides Nederland.
En zoals jullie zien past het prima bij hen, het is een groene massa, maar wel leuk en heel blij.

De reporter.

• 01 Juli 2007 - 11:28

Douwe Walta:

Bert en Maria!
    Heel leuk was het om jullie bij Oma/Moeder te ontmoeten!
    Jammer dat het diner niet even kon wachten, bij het kijken van de heel mooie foto's.
    Hoe dan ook, moeder was heel enthousiast toen ik haar wat later sprak, zij vertelde dat Bert alle foto's 's middags had laten zien.
    Het ga jullie goed!!
    Doeg, ome Douwe

• 01 Juli 2007 - 15:53

Roel Arends:

Bert,

Ik heb even al je foto's bekeken. Ik moet zeggen, er zijn hele fraaie bij!

hartelijke groet,
    Roel

• 12 Juli 2007 - 15:05

Margreth:

Ha die Bert en Maria,
    Kom ik jullie toch zomaar tegen op de site. Heb ons ook aangemeld ivm met onze trip TZ-SA in november.
    Ik zie dat het huis nu toch zo goed als af is? Ziet er prachtig uit. Moet toch voldoening geven na zoveel inzet en de nodige troubles met de fundi's.
    Wie weet zien we elkaar nog in november. We zijn in de buurt want we moeten dan nog even de auto ophalen bij Rosemary en Oliver.

Trouwens lekker karretje Bert. We hebben er hier ook een aangeschaft. Top kar!

Groeten en tot ziens,
    Hans en Margreth